top of page

Jeszcze o uziemianiu 🍀

❤️Uziemiam się.

Jestem uziemiona.

Jestem połączona ze Wszystkim co Jest.

Jestem połączona z Matką Ziemią.

Jestem tu i teraz.❤️


Wracam z tematem uziemienia.

Tak wiem, ciągle tylko powtarzam "uziemiaj się!"

I często słyszę:

"Ty i to Twoje uziemianie";

"No przecież się uziemiam!";

Ale dostaję również wiadomości, w których piszecie:

"Dziękuję, dzięki Tobie zaczęłam się uziemiać";

"Nikt nigdy nie powiedział mi o uziemieniu";

"Dziękuję bo dzięki Tobie wiem już, skąd te spadki energetyczne! Nie uziemiałam się!"...


O uziemieniu już mówiłam i pisałam, dlatego zachęcam Cię, zajrzyj na moje wyróżnione relacje na Instagramie.

Pamiętaj jednak.

Niezależnie od tego, czy jesteś na początku swojej ścieżki rozwoju, czy jesteś zaawansowany w pracy z energiami, uziemienie jest i będzie zawsze bardzo ważne!

Owszem, bycie na wysokich wibracjach jest cudowne. Ale jest niekorzystne, wręcz niemożliwe dla naszego ciała fizycznego na dłuższą metę.

Dlaczego?

Ponieważ wibracje naszego ciała są na zupełnie innym poziomie energetycznym. Dlatego czujemy się tak cudownie na wysokich wibracjach, mamy poczucie uniesienia, fruwania, nawet ekstazy, bo to coś czego nie doświadczamy często. To inny stan świadomości.

Natomiast nasze ciała fizyczne nie tylko podlegają grawitacji ale są energetycznie gęstsze.

Poza tym, naszym celem jest być tu, na ziemi i czerpać, łączyć się z Bogiem, Stwórcą, Wszechświatem, Aniołami, Przewodnikami Duchowymi. Nie odwrotnie.


Praca ze sobą, podnoszenie świadomości, podnoszenie wibracji, jest ważne. Dzięki temu możemy "przebywać" na wysokich wibracjach i łączyć się ze światem duchowym, ale... uziemienie pomaga nam być obecnymi w ciele fizycznym i życie na ziemi - bo to miejsce wybraliśmy jako nasz dom. Tu nasza dusza wybrała życie aby doświadczać i ewoluować. I to jest piękne. Dlatego po każdej energetycznej pracy wróć na ziemię.


Jak sprawdzić czy potrzebujesz uziemiania?

Jeśli masz za dużo energii, możesz odczuwać ból głowy, rozdrażnienie, nadpobudliwość. Za mała ilość energii powoduje zmęczenie, uczucie rozbicia, brak koncentracji, wyczerpanie energetyczne.

Dlatego tak ważne jest, aby poziom naszej energii był na neutralnym, zrównoważonym poziomie.




8 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
bottom of page