top of page

Kilka sposobów na uziemienie 🍀

Jak można się uziemiać? Sposobów na uziemienie jest wiele. Osobiście polecam:

🍀Świadomy kontakt z naturą (spacery z intencją uziemienia).

🍀Chodzenie boso po trawie, piasku, ziemi (również z intencją uziemienia).

🍀Picie większej ilości wody, i picie wody z intencją uziemienia.

🍀Spożywanie świeżych warzyw i owoców (ogólnie zdrowe odżywianie się).

🍀 Prace w ogrodzie również pięknie uziemiają.

🍀 Afirmuj ,,Jestem uziemiony" , ,,Otwieram się na energię ziemi", ,,Łączę się z energią ziemi".

🍀Czekolada również uziemia - oczywiście w granicach rozsądku ;-).

🍀Usiądź pod drzewem i wyobraź sobie, że z Twoich stóp wyrastają korzenie i łączą się z korzeniami drzewa. Poczuj łączność z drzewem. Po zakończeniu medytacji, niech korzenie wrócą do Twoich stóp.

🍀Połóż się na trawie i pozwól sobie połączyć się z Matką Ziemią całym ciałem.


Osobiście mam kilka ulubionych metod, z których najczęściej korzystam. Uważam jednak, że każdy powinien znaleźć własną metodę na uziemienie 😊

Coś co działa dla mnie, niekoniecznie musi działać lub odpowiadać Tobie 😊

Polecam wypróbować kilka metod i sprawdzić, po której czujesz się najlepiej, która daje Ci poczucie kompletności.


Ja uziemiam się poprzez wizualizację korzeni wychodzących z moich stóp, które wnikają w głąb ziemi. Tam łączą się z sercem Matki Ziemi i pobierają energię (może być w kolorze czerwonym) do czakry podstawy. Pozwalam sobie być w tej wizualizacji przez chwilę, czasem dłużej, czasem krócej, aż poczuję solidne uziemienie. Następnie energia wraca do ziemi, korzenie do moich stóp a ja pozostaję uziemiona 😊


Na spacerze przytulam się do drzewa i proszę je o uziemienie mnie, wizualizuję również korzenie z moich stóp jak wyżej 😊


A kiedy potrzebuję bardzo szybko uziemić się, korzystam z Reiki i Reiki Earth💚


Warto na uziemienie poświęcić kilka chwil, poczuć to ugruntowanie, połączenie z Gają, poczucie stabilności i bezpieczeństwa 🍀


Ważna jest również intencja - uziemiam się, jestem uziemiony.

Jestem połączony z Matką Ziemią. Jestem ugruntowany.


Pamiętaj!

Drzewo, aby miało piękną koronę, musi mieć solidne korzenie! Inaczej najmniejszy podmuch wiatru je złamie lub przewróci.

Podobnie jest z ludźmi. Kiedy nie mamy solidnego uziemienia, solidnego fundamentu, życiowe wyzwania będą nas "łamać" i wyrywać z tu i teraz.

Brak uziemienia, brak korzeni, brak fundamentu nie pomoże Ci wzrastać. Im większą koronę (energię) masz, tym solidniejszych i mocniejszych korzeni potrzebujesz!

Suche drzewo nie da rady udźwignąć ciężaru wielkich i ciężkich gałęzi.

Nie możesz rozwijać tylko górnych czakr zapominając o fundamencie trzech pierwszych!


Brak uziemienia może również prowadzić do nałogów. One obniżają nasze wibracje a tym samym sprowadzają nas na ziemię. Problem w tym, że nie są dla nas dobre. Uzależniają od szkodliwych zachować czy substancji co niekoniecznie służy nam w rozwoju duchowym i poszerzaniu świadomości. Dlatego uważam, że warto uziemienie przeprowadzać z głową i świadomie.


Wskazówka 🍀

Jeśli podczas medytacji zasypiasz, usiądź z prostym kręgosłupem i stopami położonymi na ziemi.


Tutaj możesz skorzystać z mojej medytacji. Możesz po prostu przesłuchać raz by później mieć przykład do samodzielnej praktyki.

Możesz też słuchać ilekroć poczujesz taką potrzebę 💚





25 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
bottom of page