top of page

Szybkie praktyki łączenia się z anielską energią

Oto kilka prostych, ale skutecznych sposobów połączenia się z tymi energiami, a każdy z nich zajmuje tylko kilka minut:


1. Wezwanie Archanioła Michała do ochrony


Zacznij dzień od przywołania Archanioła Michała, aby otoczył cię swoją tarczą ochronną. Po prostu zamknij oczy, weź głęboki oddech i wizualizuj jasne niebieskie światło otaczające Twoje ciało. Mów cicho lub głośno: „Archaniele Michale, proszę, chroń mnie dzisiaj przed wszelkimi negatywnymi energiami”. Ta praktyka może nadać ochronny ton na nadchodzący dzień.


2. Uzdrawianie z Archaniołem Rafaelem


Ilekroć odczuwasz ból fizyczny lub cierpienie emocjonalne, wezwij Archanioła Rafaela, aby pomógł Cię ukoić i uzdrowić. Wyobraź sobie żywe zielone światło pokrywające dotknięty obszar lub całe twoje ciało i powiedz: „Archaniele Rafaelu, proszę, uzdrów moje ciało i serce swoją uzdrawiającą energią”. Może to być szczególnie pocieszające w chwilach stresu lub choroby.


3. Archanioł Gabriel dla jasności


Jeśli potrzebujesz jasności lub wskazówek przy podejmowaniu decyzji, poproś o pomoc Archanioła Gabriela. Wyobraź sobie czyste białe światło schodzące z góry i usuwające wszelkie zamieszanie i wątpliwości:

„Archaniele Gabrielu, proszę, obdarz mnie jasnością i pomóż mi zrozumieć moją ścieżkę”.


4. Uziemienie z Archaniołem Urielem


Na chwile, kiedy czujesz się przytłoczony lub rozproszony, uziemij się z pomocą Archanioła Uriela. Wizualizuj głębokie czerwone lub ziemiste światło płynące od twoich stóp w dół do ziemi, mocno zakotwiczając cię w ziemi. Proś: „Archaniele Urielu, proszę, ugruntuj i ustabilizuj moją energię”.


  • Od Ole Gabrielena tłumaczenie Agnieszka Zdrzałek


23 wyświetlenia0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
bottom of page